Klacht: Actie Jumbo de trui van toen

op 27 juni 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vandaag vroeg ik mijn vrouw om drie volle kaarten in te leveren voor codes.
Zij kwam terug met de mededeling dat ze niets kreeg en dat er drie man om haar heen stonden om de kaarten te controleren.
Ze vroegen om kassabonnen (Staat toch niet in de voorwaarden?)
Ze vertelde dat ik werkzaam was voor een stichting die grote inkopen bij de Jumbo doet maar dat mocht niets uithalen.
Ik weet dat er in de voorwaarden staat dat bij vermoeden van onrechtmatigheden behoudt Jumbo Supermarkten zich het recht voor acceptatie van zegels / spaarkaarten te weigeren.
Maar je kunt een klant toch niet zomaar weg sturen zonder het vermoeden uit te spreken.
Ik ben direct naar de jumbo gegaan (beetje boos natuurlijk)
En vertelde hun dat ik de inkopen deed voor een stichting die toch wel goed is voor enkele duizenden euro’s per week.
Toen was het opeens geen probleem meer.
Mijn vrouw vraagt zich nu af waarom ze haar niet geloofde en mij wel.
Zij wil nu niet meer naar de Jumbo

Excuses van de drie man die om haar heen stonden met een mooie bos bloemen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht lianauriot

5 jaren geleden - Tja nu zijn we 4 weken verder en het is echt stil aan de overkant! U begrijpt natuurlijk dat een excuus geen zin meer heeft. Mijn vrouw wil niet meer naar Jumbo, dus geen hallo jumbo maar doei jumbo! Ik ga kijken of de stichting nu echt duurder uit is als ik alles online bij Appie bestel, denk het niet. Het is echt jammer dat door het monopolie van bepaalde supermarkten de klant echt niet meer centraal staat.

Alle klachten die gemeld zijn door lianauriot