Klacht: Actie hondensnoepen : geen mindering aan kassa!

op 23 september 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik ga naar action voor heel wat acties. Ik zie dat er momenteel een actie loopt:4 smaken 100 gram snoepjes pinkt:3,49€ aan de kassa dien ik pakje per pakje te betalen. Aangezien de jonge juffrouw aan de kassa me niet kan helpen vraag ik om
Hulp van leidinggevende, die valt eerst uit lucht, er zijn geen acties, ik deel mee: ze is geafficheerd in de winkel. We gaan samen kijken en idd boven de snoepen zie je de actie. Toch is er niets te zien van mindering op mijn kassa ticket, ik deel mee dat men wettelijk verplicht is zich aan acties die in de winkel hangen te houden ( geen datum vermeld van einde actie). De man deelt mee , geef je snoepen terug , ik zeg Neen: ik wil mindering van prijs zoals de actie het stelt. Ik heb in totaal 8 pakjes gekocht. Ben ontevreden .ik ga er heel vaak… een ontgoochelde klant!

Ik wil een tegoedbon van het geld dat ik toch heb moeten betalen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Action in behandeling genomen

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-be/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Katrien Wijnant