Klacht: Actie code gratis tablet

op 02 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Bij het afsluiten van een ziggo abonnement kreeg je een gratis tablet. Nadat ik zelf een aantal keer heb moeten bellen kreeg ik de code om online bij Mediamarkt de tablet met de code te bestellen. Na 7 weken kreeg ik eindelijk de tablet. Vervolgens een week later ook een melding van klarna dat er nog een bedrag open staat bij Mediamarkt!!!! Bedrag van de tablet! Hier gelijk over gebeld met klarna en Mediamarkt met het verzoek om ziggo te bellen om een nieuwe actie code aan te vragen en deze opnieuw door te geven aan Mediamarkt zodat zij dit weer door kunnen geven aan klarna. Ik wacht al een maand op een nieuwe code en na vier telefoontjes krijg ik wederom te horen dat ik 10 werkdagen moet wachten. Echt belachelijk want ik ik heb straks een deurwaarder op de stoep staan

Als ik een nieuwe code ontvang en deze kan doorgeven aan Mediamarkt zodat ik geen openstaand bedrag meer heb bij klarna

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 170880