Klacht: Actie 90 dagen niet tevreden gels terug

Catharina70 op 29 maart 2023 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb het tefal stoomgenerator op gestuurd met als doel “ actie 90 dagen niet tevreden geld terug.
Nou krijg ik hetzelfde ijzer weer retour, dat is niet de bedoeling.
Ik heb duidelijk vermeld waarom ik het ijzer naar jullie opstuurde.
Hopelijk op een juiste oplossing.
Mijn dank hiervoor.
Mvg, Cathe Kole

Gewenste Oplossing:

Niet met de oplossing dat ik hetzelfde ijzer weer retour krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tefal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tefal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tefal

Heeft op 30 mei 2023 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij adviseren je contact op te nemen met onze Consumentenservice op telefoonnummer 085 0520541. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00–19.00 uur. Fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Tefal Consumentenservice
Groupe SEB Nederland B.V.
De Schutterij 27
3905 PK Veenendaal - Nederland
https://www.tefal.nl/

Alle klachten die gemeld zijn door Catharina70