Klacht: actie

op 11 juli 2016 over Renault in de categorie Automerken

ik heb 04 juni 2016 een renault Twingo gekocht bij dealer Hans Jongerius te Gouda. 24 juni 2016 is de auto opgehaald.
Echter ik heb eerder een telefonische melding gedaan voor een klacht echter tot op heden geen antwoord gekregen.
Het het programma Kassa heeft mij het advies gegeven om bij jullie een klacht te melden.
Ik heb een extra inruilwaarde gekregen voor mijn oude auto van 1500, dit nadat ik zelf had gevraagd dat ik iets had gelezen over de Renault acties. Echter vlak voor ik de auto ging halen las ik op hun site dat er een actie was 11 juni met extra inruilwaarde 3.000 en een wax behandeling. Ik heb hierover gesproken. De dealer zei dat het een actie van hunzelf was en dat hier niks meer aangedaan kon worden..
We hebben het hier over 5 dagen na aankoop.
Ik heb allen de wax behandeling teruggestort gekregen. De actie was tot 30 juni en is inmiddels verlengd. Ik voel me zwaar teleurgesteld.
De dealer had mij hiervan op de hoogte kunnen stellen. Je kan mij niet wijs maken dat je dit niet heb geweten 5 dagen van de voren. Er is toch ook nog iets van een bepaalde coulance naar de klant toe .Ik heb voor de rest aan alle voorwaardes voldaan.

auto uit voorraad
particulier
binnen een bepaalde tijd afname

Bij deze vraag ik u om een vergoeding van het verschil.
Tevens zaten er strepen op de auto dat was geen probleem en konden worden verwijderd echter deze staan wel op mijn rekening.

Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen.

A.Paulus
Salamander 11
2954BE Alblasserdam
06-23100040

vergoeding

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renault

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renault nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ap66