Klacht: Acosiale busschauffeur lijn 45 leiden

op 14 mei 2014 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

chauffeur schold op oudere mensen , reed oude mensen bijna aan en gaf ze de schuld ,schold passagiers uit en mensen die zomaar voorbij liepen en wilde dat andere meelachten. reed zo hard dat iedereen bijna omviel. was vanmiddag.bus naar den haag. schold ook passagiers uit en zette ze uit de bus zonder reden.

als hij ontslagen word

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 juli 2015 om 08:39 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2014 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door sddssds