Klacht: achterwege blijven van levering

op 15 maart 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

bericht kpn bezorging opd op donderdag 9-3-17 tussen 12.00 en 18.00 uur, gevolg briefje om 11.50 in de brievenbus
vervolgens bericht dat ze donderdag 9-3 tussen 12.00 en 13.22, weer niks. toen berichtje dat ze zaterdag 11-3 zouden komen bezorgen, weer niks en ook geen brieffje.
ik bel vervolgens kpn, hele ochtend OPD en KPN aan de telefoon, bestelling schijnt te zijn geannuleerd.
Balen, boos, maar goed, nieuwe bestelling en zit nu al hele ochtend te wachten zou tussen 9.00 en 12.00 uur bezorgen, daarna berichtje tussen 10.39 en 12.00 uur en ik heb nog steeds niks.
Zit ik de zoveelste ochtend/dag thuis te wachten.
Ik ben zo kwaad, dat kost mijn tijd, geld en moeite en jullie leveren niet.
en/of geen overleg en geen bericht.
Wat een slechte service. Vergoeden jullie de tijd dat ik thuis heb gezeten en niet op mijn werk? Ik moet vandaag om half 1 bij school staan. Ik wil de garantie dat ze binnen nu en 20 minuten komen, anders ga ik hier op een andere manier werk van maken.
tel. 0318-656189
bestelnr. 2101943
Fam. Boxem
Grote Houtplein 39
6718 GH EDE

als ik pakketje heb binnen de afgesproken tijd. dit is al een herkansing voor jullie.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 19 mei 2017 om 12:19 geantwoord

Beste Mirjam,

Bij de levering op 09-03 was de koerier inderdaad een half uur te vroeg en heeft deze een briefje in de bus gedaan. Dit is niet de bedoeling en koerier is hier op aangesproken. De 11e is de koerier wel langs geweest binnen de afgesproken tijd maar trof hier niemand aan. Daarop wordt de order automatisch geannuleerd.

De 15e was er een afspraak voor levering tussen 09:00 en 12:00 maar de levering vond pas plaats om 19:15. De koerier is die dag dusdanig van zijn route afgeweken dat hij hierdoor veel klanten benadeeld heeft, dit is absoluut niet toegestaan. Mede door deze klacht houden wij deze koerier al een tijdje extra in de gaten en hieruit blijkt dat hij zijn gedrag heeft aangepast.

Ik zie dat de er recent een order volgens afspraak is geleverd. Dit is natuurlijk altijd ons streven maar ik hoop dat uw vertrouwen hiermee enigszins hersteld is.

Excuses voor het veroorzaakte ongemak en de slechte communicatie rondom de leveringen.

Online Pakket Dienst

Heeft op 19 mei 2017 om 18:03 geantwoord

Weet u wat het mij heeft gekost om er steeds voor thuis te zijn gebleven?
Ik wil wel een rekensommetje voor u maken. Maar excuses alleen en ook nog zeggen dat er 1x niemand open deed vindt ik geen oplossing.
De keer dat er niet open is gedaan is er en niet aan gebeld en ook geen briefje in de deur. Maar wel order geannuleerd. Ik was nota bene thuis. Heel apart. Wat heb ik persoonlijk aan een mededeling dat jullie een koerier in de gaten houden.
En hoe kan ik dan nog vertrouwen hebben in jullie? Vertrouwen moet men verdienen en niet klakkeloos vanuit gaan dat je dat krijgt, alleen omdat je reageert op een klacht. Ik ben er 3 dagdelen voor thuis gebleven van werk.
Dat is dus 3 dagdelen a 4 uur x 45 euro per uur excl. btw.
dus 12x 45 euro excl btw komt op totaal van 653,40 euro aan inkomsten mis gelopen.
Ik ben een zelfstandig ondernemer en ben dus niet blij, ik denk dat u dat kunt begrijpen.

Alle klachten die gemeld zijn door MJ Boxem