Klacht: Achteruitgang

op 26 mei 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Geachte heer/mevrouw,

Ik woon in Hilvarenbeek en de Aldi in ons dorp was altijd mij 1e supermarkt waar ik de boodschappen deed, vervolgens pas als er iets niet was of niet in assortiment is ging ik pas naar locale supermarkt Jumbo voorheen C1000.

Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan lege schappen, heel veel artikelen die niet geprijsd zijn en dat er een stapel prijskaartjes achter elkaar onder de plastics rand zitten. Rommelig is het en (maar dat is een algeheel Aldi probleem) weinig personeel voor vragen en sneller afhandeling bij de kassa’s.
Artikelen die in het krantje staan zijn er gewoon niet of komen totaal niet overeen met de afgebeelde artikelen.

Ik ben er zo klaar mee dat ik een paar kilometer verder rij en naar de Lidl mijn boodschappen ga doen.

Ik hoop dat dit snel veranderd, zodat ik weer in mijn eigen dorp bij de Aldi boodschappen kan doen.

Dat kunnen jullie zelf wel invullen, toch

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harhil