Klacht: Achterstallige betaling

op 22 december 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 februari 2018 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Cindy,

The reminders are referring to two orders of Blackhead Killer peel-off masks from December 30th, 2015.

We are sorry that you do not agree with the placement of these orders. We do not send unsolicited shipments and it is not possible to place an order without accepting the terms. You have to press the Order button in the order process, before an order is confirmed and processed. The impact of pressing this button is explained upfront. The explanation also refers to our Terms and Conditions.

Over the course of the year, several reminder emails and letters were sent to which we received no response, hence the case has been passed to a 3rd party.

Alle klachten die gemeld zijn door Vonk6