Klacht: Achterstallig park

op 03 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij zijn al een aantal dagen in het vakantiepark Hambachtal aanwezig. Toen wij aan kwamen in het huisje, was dit best een grote terleurstelling. Zeer verouderd en het interieur had zijn beste tijd ook wel gehad . De volgende ochtend wilde wij gaan douchen. Nou douchen dat is een groot woord. Wij hebben een bad met een aparte douchekop, alleen geen haak op de douchekop te bevestigen . Dus zijn we genoodzaakt om provisories te douchen.

De openingstijd van het zwembad dat slaat ook nergens op . Pas om 13.00 uur gaat het zwembad open . Mijn kinderen zijn vroeg wakker en willen na het ontbijt lekker zwemmen ( voordat wij iets leuks buiten het park gaan doen) maar ze moeten nog een aantal uren wachten voordat her zwembad opengaat . In andere parken waar wij regelmatig komen gaat het zwembad op een normale tijd vooral in het hoogseizoen open. S avonds een drankje doen in de bar is normaal leuk maar gezien het te kort aan personeel sta je ongeveer 10 minuten te wachten. Niet dat het personeel sloom is maar 1 persoon voor de bediening vooral in het hoogseizoen is schandalig

Als ik van tevoren had geweten dat er sprake was van een achterstallig park. Dan had ik nooit voor dit park gekozen

Een gedeelte van mijn geld terug .

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 07 augustus 2017 om 12:50 geantwoord

Heeft op 09 augustus 2017 om 18:16 geantwoord

Ik weet niet welke oplossing er is geweest. Wij zijn wel door de parkleiding gebeld afgelopen vrijdag middag . Wij kregen te horen dat de openingstijden waren aangepast. Tevens moesten wij langs komen voor een gesprek. Zij was die dag tot 17.00 uur aanwezig. Omdat wij dit dag in Trier waren konden wij niet voor 17.00 uur terug zijn. Dat was volgens haar geen probleem, haar collega`s konden ons ook te woord staat. Wij de volgende dag naar de receptie. Haar collega kon geen Nederlands en vroeg of wij ons klacht in het engels wilde uitleggen. Wij gedaan en vervolgens keek ze ons aan of ze water zag branden. Ze wist niks over een klacht en kon niet voor ons doen. Wij moesten maar terug komen wanneer zij weer aanwezig was. Toen was voor ons de maat vol. Een week lang niet normaal kunnen slapen en niet kunnen douchen daar wordt je niet vrolijk van. Ik hoop echt dat er een passende oplossing wordt gevonden dmv een bedrag terug te krijgen. Voor dit geld wat ik nu betaald heb, had ik in een ander park veel meer luxe ( een normale douche, normaal bed en geen verouderde interieur)gehad. Nogmaals ik hoop dat er echt een oplossing wordt gevonden voor dit probleem !!!

Bericht van Roompot

3 maanden geleden - Hartelijk dank voor het bericht. Wij hebben telefonisch contact opgenomen met mevrouw de Jonge en de klacht besproken. Omdat de klacht ook ter plaatse niet naar tevredeheid is opgelost hebben wij mevrouw een korting op een volgend verblijf aangeboden van € 400,00. Mevrouw was hiermee tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door Nanda14