Klacht: Achterstallig onderhoud.

op 11 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede middag, wij zitten op dit moment in een huisje (215) op het hunzepark in gasselternijveen. Dacht een leuke blokhut te boeken volgens de foto\\\\\\\’s maar wat wij zagen was een huis met zeer veel achterstallig onderhoud! Roestige cv\\\\\\\’s, kapotte deur van de koelkast roest op de deur van de koelkast, vochtplekken in de douche, vieze kozijnen. Het ligt niet aan de schoonmaak want dit valt niet meer schoon te krijgen!!! Wat ook erg tegen valt is, dat er op het hele park (ja bij het villapark, buiten het park) geen enkele speeltuin te vinden is. Koos Konijn en de rest van het personeel doen het wel heel leuk maar is ook maar even. Om met de groeten van Max te spreken: geen goed keurmerk.
Kortom zeer teleurstellend. Geen goede review.

Gewenste Oplossing:

Een huisje zoals wordt beloofd op de site van uw roompot.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht t. de vries

2 maanden geleden - Zou het op prijs stellen om te horen of er idd iets met deze klachten wordt gedaan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 15 augustus 2017 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door t. de vries