Klacht: Achterkant gerepareerd, scherm flink beschadigd.

op 12 juni 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn toestel op Woensdag 31 mei op laten halen. Ik had gebruik gemaakt van de express service dus zou eigenlijk de volgende dag weer terug moeten zijn. Dit was allereerst al niet het geval. Op vrijdag werd mijn reparatie in behandeling genomen, werd een betaalverzoek gestuurd en heb deze ook netjes betaald. Zoals verwacht. Telefoon zou diezelfde avond retour komen, maar door omstandigheden was ik zelf niet thuis. Natuurlijk niet de schuld van Dynafix, maar mijn eigen. Welliswaar was de 24 uur al verstreken. En waren ze toch al te laat.

Zaterdag heb ik dan het toestel weer in ontvangst mogen nemen. De achterkant was netjes gerepareerd. Maar het toestel is nu flink beschadigd aan de voorkant. De reparatie ging over een klein barstje aan de achterkant van het toestel, deze bevond zich in het glaasje voor de lens.

Even kijken op de site van Dynafix wat de procedure is en ja hoor, zo gevonden zo gedaan. Netjes een mailtje gestuurd en na een paar dagen wordt je afgescheept met een “de fotos zijn niet duidelijk genoeg” terwijl er goed te zien is welke schade toegebracht is. Vervolgens alsnog nieuwe foto’s opgestuurd. En komen ze aanzetten met een reparatierapport waar zowel mijn scherm als homeknop beschadigd zijn? Nou ik mag veel vertellen, maar dit moet wel vervalst zijn. Mijn homeknop is niet eens beschadigd. Ze lopen alles een beetje uit hun duim te zuigen daar.

Ik heb foto’s van voor en na de tijd van het toestel en er is duidelijk schade te zien wat tijdens het reparatieproces van Dynafix is gebeurt.

Het ergste is dat je gewoon netjes betaald voor de reparatie, en nee niet een lullig bedrag maar omdat je dan al zo pietluttig bent je het toch maar doet zodat je toestel helemaal in orde is. En het dan zo terug krijgt. Onvoorstelbaar.

iRMADRSA14718927

Een toestel zonder schade van Dynafix, waarschijnlijk een nieuw scherm, want dat is de enige manier waarop dit op te lossen valt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 15 juni 2017 om 11:35 geantwoord

Heeft op 15 juni 2017 om 11:49 geantwoord

Jullie mailen gaat helaas niet zo soepel. Jullie verstoppen je achter een mail adres en schepen de consument af. Ik heb meerdere mailtjes gestuurd. Maar jullie zeggen dat er geen \\\'schade\\\\\\\" te zien is. Vervolgens zeggen jullie ineens dat mijn toestel al beschadigd was. Ik heb foto\\\'s aangeleverd waarop te zien is dat er voor de tijd geen schade was. Ik wil graag een oplossing zien, en via de mail nemen jullie niet eens de tijd om te kijken naar het probleem. Jullie nemen niet eens de tijd om mijn achternaam fatsoenlijk te schrijven.

Alle klachten die gemeld zijn door calvinsnl