Klacht: Achtergebleven buggy’s

op 17 september 2017 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Bij aankomst op het vliegveld van Istanbul (SAW) bleek dat onze 2 buggy\’s achtergebleven waren op Schiphol. We zijn met de belofte (Pegasus) dat indien de 2 buggy\’s niet binnen 24 uur bij ons zouden zijn, wij recht zouden hebben op 2 nieuwe van istanbul vertrokken.
De vakantie begon al niet goed met 2 slapende kinderen in onze armen en de rest van onze bagage.
Ruim 24 uur later, nadat we niks van Pegasus hebben vernomen, nemen wij contact op. We worden van het ene nummer doorverbonden naar het andere. Niemand kan ons helpen. De ene zegt dat ze waarschijnlijk om 17.00 uur op Istanbul AirPort aankomen en dat ze dan contact met ons zullen opnemen. Als dat al zo is, dan hebben wij al 2 dagen van de 4 dagen van onze kostbare vakantiedagen verloren. Indien we ze niet krijgen, betekent dat we onze vakantie met 2 jonge kinderen in het hotel moeten doorbrengen!! Daar hebben wij niet voor gekozen…

Zonder buggy\'s kunnen wij ons met 2 jonge kinderen (1 en 3 jaar) niet verplaatsten en al helemaal niet in Istanbul.
Ik wil een vergoeding of de mogelijkheid om nu 2 dezelfde buggy\'s op hun kosten aan te schaffen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Asma81