Klacht: achterdochtig wanneer ze moeten uitbetalen

op 01 augustus 2017 over Aegon in de categorie Verzekering

Klant sinds 30-12-2016

Een schade claim opgemaakt voor mijn aansprakelijkheid verzekering omdat we een telefoonschade moesten vergoeden. De schade werd goed opgevangen en nu inmiddels maanden verder nog steeds is de tegenpartij niet vergoed.

Ze willen nu mij tijdens mijn vorige verzekeringen bij halen met weigeren van verzekering en toch wel een schade opgemaakte hebben. Tijdens het afsluiten van de verzekering heb ik beide vragen nee gezegd omdat ik hiervoor nooit ben geweigerd en nooit echt een schade heb gehad.

Ik heb snel contact gehad met mijn vorige verzekering en hun zijn er ook van geschrokken omdat ze nu mee komen wanneer ik ze wel nodig heb. Ze hebben duidelijk aangegeven dat zo iets het geval nooit is geweest en dat aegon geen contact met hun heb gehad en ook konden terugzien in de databank. En natuurlijk is de vraagteken waarom kom je dan niet mee wanneer ik de verzekering heb afgesloten ?? En wanneer ik je nodig heb. Viess!!!

De tegenpartij die nu na maanden nog steeds niet is voorzien is er ook helemaal klaar mee. Ze is zelfs opgebeld bij de schade afhandellaar of ze uberhaupt daar is geweest etc.

Als ik dit had geweten had ik NOOIT klant geworden bij aegon. Stel je voor dat je wel een grotere schade heb gehad ?? Wil er niet eens denken.

Ik wil heel snel
Wederzijds afkomen van de contract tot 30-12-2017 . En de schade van de tegenpartij vergoeden.

Alle klachten die gemeld zijn door Ttk