Klacht: Acer weigert coulance bij 3,5 jaar oude beamer.

op 15 augustus 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

In november 2012 Acer beamer gekocht voor €800 bij Beamer Webshop.
Na 2,5 jaar al een kapotte ventilator. Viel buiten de garantie van 2 jaar dus betalen.
Kostte gelukkig maar €50.
In juli 2016 het moederbord kapot, kosten €400.
Zowel Acer als de Beamer Webshop beroepen zich op de fabrieksgarantie van 2 jaar en weigeren op een regeling in te gaan.

Acer/Beamerwebshop dienen conform BW een deel van de reparatiekosten voor hun rekening te nemen.
In dit geval 75%.
Mijn vorige Mitsubishi beamer was 12 jaar oud toen de lamp kapot ging.
Ik mag verwachten dat een beamer in beperkt huishoudelijk gebruik toch zeker 10 jaar meegaat.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

11 maanden geleden - Geachte heer Selen, Vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met uw beamer. We willen u graag van dienst zijn. Een medewerker van onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u zoeken om zo te kijken hoe we u met dit probleem kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Acer klantenservice

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 15 september 2016 om 10:18 geantwoord

Geachte heer Selen,

Inmiddels is uw toestel ingestuurd naar het reparatiecentrum. De monteur heeft uw toestel bekeken, en aan de hand daarvan is er besloten om uw toestel binnen garantie te repareren. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op de email welke u van een van onze medewerkers heeft ontvangen. U kunt ons ook telefonisch bereiken: 0900 2020767 (80 cent/gesprek).

Acer Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sjak Selen