Klacht: Acer home is gestopt

op 10 juli 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb anderhalf jaar Acer Liquid Z4 die werkte heel goed ik was tevreden,maar plotseling gestopt met werken op de scherm bij diverse inscripties zoals Acer Home is gestopt, AcerNidus is gestopt, Het proces com.google.geapps is gestopt.
Wat moet ik doen? Wie kan me helpen?

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

6 maanden geleden - Geachte Albena, Vervelend om te horen dat uw toestel niet meer naar behoren werkt. We willen u graag verder helpen. Een medewerker van onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u zoeken, om zo te kijken wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Acer Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 19 juli 2016 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Albena,

Er is inmiddels contact geweest met een van onze medewerkers. Daarbij is aangeboden om het toestel ter reparatie in te sturen. Mocht u daar gebruik van willen maken, dan kunt u reageren op de email van onze medewerker. Uiteraard kunt u ook reageren als u verder nog vragen heeft. U kunt ons ook berijken via de telefoon: 0900 2020767 (80 cent/gesprek).

Met vriendelijke groet,
Acer klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Albena