Klacht: Accu van telefoon AT-AS40W

op 04 juni 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Was aan het bellen, bij mijn oor werd het ineens heel warm. Toen volgende een enorme harde klap en de achterkant van de telefoon vloog eraf gevolgd door de accu. Die accu kon je niet oppakken was gewoon heet en opgeblazen had het model van een kussen. Ben me natuurlijk rot geschrokken. Heb ook een tijdje last gehad van mijn gehoorgang. Ben toen gaan bellen naar het nr. dat bij de tel. was geleverd maar nam niemand op. Het 2e nr. was afgesloten. Had de tel. gekocht in Elst en de ALDI hier in Groesbeek deed hier niets mee, moest naar Elst. Gedaan. Zelfs de desbetreffende manager kon het verhaal van tel. contact niet geloven tot hijzelf heeft gebeld. Uiteraard met dezelfde resultaat. ALDI kon hier verder niks mee want accu’s voor dat toestel warenniet te leveren. Zelfs op site’s die wel div. accu’s van Wolfgang verkopen , hebben er geen van de AT-AS40W wel voor andere type’s. Het geld heb ik gewoon op straat gegooid. En zoveel heb ik daar niet van.

Zou tevreden gesteld zijn met uiteraard een NIEUWE accu. Als dat onmogelijk is zou ik het op prijs stellen dat ik het betaalde bedrag terug krijg. ALDI verkoopt die tel. moet dan ook de service daarvoor verlenen. Nu zijn de tel verkocht en ze doen er niets mee. En met mij honderden anderen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door White-dog