Klacht: Accu telefoon

op 02 juni 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben bij de Aldi een Wolfgang telefoon AT-AS45Q en AT-AS45Q1 gekocht. Beide toestellen zijn jonger dan twee jaar, van allebei de toestellen zijn de accu’s snel leeg. Wij hebben via Wolfgang Service dienst geprobeerd nieuwe accu’s te verkrijgen maar die zijn niet te leveren, wolfgang zegt ze komen wel maar ze zijn al maanden niet leverbaar wij hebben het idee dat we aan het lijntje worden gehouden tot dat de garantie voorbij is. Het is toch niet normaal dat we na een jaar de toestellen weg moeten gooien omdat er geen accu’s te leveren zijn.

Gewenste Oplossing:

Wij weten dat de accu's niet onder de garantie vallen maar wij willen tegen betaling de accu's kunnen bestellen of er moet een andere oplossing zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door woutenreina