Klacht: accu

op 04 oktober 2016 over Sparta in de categorie Fietsmerken

Ik heb een Sparta RW ion fiets gekocht july 2013. na een week ging het slot kapot , hiervoor kreeg ik een nieuw slot. na een half jaar ging de motor in het voorwiel kapot ik kreeg een nieuw wiel met motor, laatst werd ik verplicht om een nieuw frame te nemen omdat er klachten over waren , ook heb ik een nieuwe display houder omdat er problemen met de bedrading waren . nu heb ik problemen met de accu bij 30% en later bij 37% laat hij het af weten . De fietsenmaker heeft een uitdraai gemaakt en hierop stond dat ik 23.000 !! km had gereden . wel knap voor een fiets van een gepensioneerde in 3 jaar tijd. op de display stond 2.954 en dit klopt ! ook moet de ketting regelmatig bij gesteld worden. Sparta begrijpt zeker wel dat ik niet tevreden ben met zo’n dure fiets. Nu heeft de fietsenmaker mij een accu aangeboden met 25% korting omdat Sparta ons te gemoed wilt komen. Nog ben ik niet blij met mijn fiets . want na 3 jaar is zowat alles vernieuwd en nog zijn er problemen. alleen het achter, zadel en stuur zijn nog origineel. .
wat zal het volgende zijn ????? vraag ik me af.
ps . fiets staat bij geen gebruik binnen en dan altijd gelijk aan de oplader. geadviseerd door de fietsenmaker.

De accu is 3 jaar oud een nieuwe kost 500 - 25% = 375. ik zou het billijk vinden om 200 te betalen want ik heb al narigheid zat met die fiets.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sparta

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sparta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrit vd B