Klacht: Medewerker zeer brutaal

op 10 april 2019 over ACCS in de categorie Deurwaarders

Beste heermevrouw, Op woensdag 10 april heb ik een e-mail gekregen van het accs incassobureau dat ik een vordering op me heb. Daarop heb ik gelijk contact opgenomen om een regeling te treffen. Hierbij werd ik doorverbonden met de heer Jaap van Nieuwenhof. Ik vroeg om een betalingsregeling. Waarop hij aanbied het bedrag in 3 te kunnen betalen. Dus ik vroeg of ik ook een andere regeling kon treffen. Waarop hij reageerde dat ik niet een bestelling moet doen als ik geen geld ervoor heb en als ik geen centen zou hebben moest ik ook geen uitgaves doen. Verder was hij heel geïrriteerd en zei hij dat ik blij moet zijn dat hij een regeling met mij wil treffen van 3 termijnen. Ik vind de manier waarop deze meneer mij aanspreekt echt niet door de beugel kunnen en dat hij geen recht heeft om te zeggen dat ik geen bestelling moet doen als ik ze niet kan betalen. Ik heb gevraagd of hij mij kan doorverbinden met een andere medewerker omdat ik het een nare manier van communiceren vond. Waarop hij heel brutaal zegt dat ik het met hem moet doen en anders geen regeling meer voor mij wilt treffen en dat de kosten lekker zou laten oplopen en dat ik het toch niet kan betalen. Ik vind de manier waarop ik aangesproken werd en de toon echt niet kunnen en dat meneer zegt dat ik geen centen heb zeer onbeschoft.

Zou het wel op prijs stellen dat deze meneer door bijvoorbeeld zijn leidinggevende wel wordt aangesproken hoe hij met cliënten in gesprek gaat en dat zijn toontje wel een beetje lager mag. En al helemaal niet te zeggen dat ik “lekker geen centen heb”

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ACCS

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ACCS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Y_ta