Klacht: Bevel tot betaling

op 14 februari 2019 over ACCS in de categorie Deurwaarders

Net kwam een meneer die vertelde dat hij deurwaarder was met een dwangbevel tot betaling aan een bedrijf waar ik eerst aan moest betalen voordat deze leverde. De zaak is bij de kantonrechter geweest zonder dat ik een dagvaarding heb gehad, dat is iets wat niet mogelijk is volgens meneer de deurwaarder. Want dan zpu deze door de bus gegooid zijn. Uh zowel ik als mijn huisgenoot heeft daar nooit iets van gezien.Als ik deze had gehad was ik zeker op de zitting verschenen. Zegt de meneer nou ik weet niet hoe lang u hier werkt. Sorry werken doe ik hier niet ik woon hier en pas 10 jaar dus ja. Ja dit is een hele bekende smoes. Dus ik smoes nou meneer als ik die had ontvangen had ik zeker op de zitting verschenen of als het niet betaald zou zijn betaald. Meneer de deurwaarder vertelde wel even dat het bedrag voldaan moest worden anders werd er beslag gelegd.
Omdat wij voor de deur stonden bleef hij eerst een 20 minuten in de auto zitten want dat was wel zo discreet maar onder tussen wel vanaf de autolopende schreeuwen ik ben opzoek naar mevr…… discretie was dus ver te zoeken.En dan tegen mij zeggen er wonen hier dus echt alleen m aar Amsterdamse a….. Meneer u bent in Zaanstad.
Beleefdheid en verdere uitleg hoort ook bij een dwangbevel.

Misschien is het noodzaak dat deze mensen leren om correct Nederlands te spreken in a.b.N. En als je dan discreet wil zijn dan ook niet agressief. Ben pas te vreden als dit bedrijf correct handeld en niet zegt u heeft het gehad u liegt. Heb eerder namelijk al zoiets aan de hand gehad en mijn advocaat vertelde toen dat deurwaarders vaker dingen niet langs brengen uit tijd gebrek dit is ook door de rechtbank toen bevestigd

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ACCS

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ACCS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roosjestuin5