Klacht: Betalingsregeling

op 28 november 2019 over ACCS in de categorie Deurwaarders

Ik hoop dat andere mensen nooit met deze incassobureau te maken krijgen!
Ik heb een schuld lopen bij NTI en meneer van de ACCS blijft maar dreigen gerechtelijke procedure te gaan starten.
Ze denken professioneel te zijn, maar ze zijn verre van dat.
Sinds 29 oktober 2019 ben ik gaan begeleid gaan wonen bij een zorginstelling wegens psychische klachten en sinds deze maand is mijn inkomen met 300 euro gekort.
Dus wat ik nu aan inkomen krijg is 328,66. Meneer verwacht dat ik 126,50 kan gaan neerleggen per maand om die schuld af te betalen. Daarnaast zijn hun niet de enige schuldeisers. Gisteren over deze situatie meneer van de ACCS gemaild en krijg ik dood leuk even een mailtje terug dat ze niet willen wachten op de schuldhulpverlening waarmee ik direct een afspraak mee hebt gemaakt. Wat willen ze komen halen bij mij? Een bedrag van 2300 euro van iemand die 328,00 per maand krijgt? Start de procedure maar op er valt niets te halen! Enige incassobureau waarmee ik ooit problemen heb gehad!

Graag dat ze ophouden met dreigen anders ga ik eens even aan de bel trekken.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ACCS

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ACCS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudiaaxx