Klacht: ACCS incassomedewerker speelt deurwaarder 2

op 22 december 2018 over ACCS in de categorie Deurwaarders

Een vervolg op de ingediende klacht van 13 februari 2018. Inmiddels is de betreffende deurwaarder wegens belangenverstrengeling voor de tuchtrechter moeten verschijnen. Dat was de eerste keer dat we deze deurwaarder in levende lijve zagen en zijn stem live hoorden. Blijkbaar kon hij nu wel tijd maken om van Eindhoven naar Amsterdam te rijden en terug. Tot op de dag van vandaag is hij echter weer onbereikbaar!
Hij is in onze zaak veroordeeld met een berisping. Hij mocht zijn taken niet afgeven aan de incassomedewerker (Jeroen Sauvé). Of hij zich hier wat van aantrekt? Nee dus. Dezelfde praktijken gaan gewoon door.
Hij heeft totaal niks opgelost.Het teveel geïnde van de te laag vastgestelde Beslagvrije Voet is nog steeds niet met terugwerkende kracht terugbetaald. Naar de € 50,- kosten die hij ons vanwege zijn berisping moet terugbetalen kunnen we blijkbaar fluiten. En van een indexering Beslagvrije Voet enof aanpassing hebben we nooit iets gehoord. Wat we kunnen doen? Weer een klacht indienen en weer anderhalf jaar wachten voor die behandeld wordt? En dan?

Ik ben tevreden als de deurwaarder van ACCS zich iets aantrekt van de berisping en daarnaar handelt. Niet meer de incassant zijn zaakjes laat oplossen maar zelf eens voor fatsoenlijk deurwaarder gaat spelen!
Ik ben pas echt tevreden als het bureau ACCS een flinke boete krijgt of zelfs van rechtswege wordt opgeheven vanwege de belangenverstrengeling en hun onrechtmatige daden!

Alle klachten die gemeld zijn door Maggie Stijns