Klacht: Accountscore

op 12 januari 2014 over ladymail.nl in de categorie Media

Ineens is Ladymail en Cash4ladies overgegaan op een accountscore. Als deze te laag is ontvang je geen geld meer voor het klikken op mailtjes, dat krijg je pas als je score hoger is omdat je zogenaamd “te lui” bent op je account. Je kan je score verhogen door allerlei abonnementen af te sluiten of dingen aan te vragen. Heb 3 verschillende geprobeerd om te kijken wat dat voor mijn score doet, maar niets dus…. hoeveel abonnementen enzo moet je wel niet aanvragen? Dus ik denk ik stop ermee en laat mijn 2x 30 euro uitbetalen, maar dit gaat dus ook niet meer met de lage score. Dus jaren voor niets bezig geweest, er is ook nooit iets over gecommuniceerd dus kwam totaal onverwacht allemaal, Bedankt Ladymail en Cash4ladies !!!! Of beter nog jullie kunnen ons “de leden” beter bedanken!!!!!

Heel snel van de accountscore afstappen of gewoon de mogelijkheid om het al gespaarde uit te laten betalen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nietje63