Klacht: Accounts zonder duidelijke redenen geblokkeerd.

Beatles9107 op 16 april 2024 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Ik heb een tweetal accounts op Marktplaats, die – om voor mij totaal onduidelijke redenen zijn geblokkeerd, terwijl ik nog een aantal mensen echt gewoon graag wil betalen!

Hier heb ik ook afspraken met hen over gemaakt, maar dit lukt sinds kort niet meer, omdat er een blokkade op mijn accounts zit!
Zometeen ben ik – door toedoen van Marktplaats – de kwade pier – en Marktplaats houdt verkopers bovendien wel erg vaak de hand boven het hoofd – en Marktplaats heeft gewoon lak aan de mening van kopers, als een account – vaak onterecht, zoals in mijn geval – wordt geblokkeerd.
Marktplaats zou er goed aan doen, om – voordat er een Marktplaats-account wordt geblokkeerd – eerst eens hoopassende, wederhoor toe te passen – bij zowel verkoper als koper, maar Marktplaats beschermt alleen zichzelf!
Schande!

P. Bakker.

Ik wil dat Marktplaats hoor en wederhoor toepast - bij beide partijen - en dat de blokkades van mijn Marktplaats-accounts per direct weer worden opgeheven.

P. Bakker

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

3 maanden geleden - Ik vind Marktplaats een oneerlijke website

Reactie van de melder van de klacht Beatles9107

3 maanden geleden - Ik vind Marktplaats waardeloos!

3 maanden geleden - Marktplaats bedrijft oneerlijke handelspraktijken

Reactie van de melder van de klacht Beatles9107

3 maanden geleden - Het duurt lang voordat je antwoorden krijgt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beatles9107