Klacht: Account verwijderd

op 01 februari 2014 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar een Xbox One besteld en had de keuze om de bestelling te laten staan of om te kiezen voor een waardebon van 35 euro. Heb er voor gekozen de bestelling te laten staan. Enkele weken later kan ik ineens niet meer inloggen op hun website. Ik heb daarna 2 mails gestuurd, maar krijg telkens te horen dat mijn account nog wel bestaat en dat ik een link krijg toegestuurd waar ik een nieuw wachtwoord kan aanmaken. Helaas meerdere keren om deze link gevraagd, maar niet gekregen. Op de website staat ook “u krijgt een link wanneer uw emailadres bij ons bekend is”. Dat was mijn emailadres, maar helaas nu niet meer nadat het account is verwijderd.

Gewenste Oplossing:

Account opnieuw aanmaken en bestelling terugplaatsen zoals het stond.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 04 februari 2014 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ‘Kidcassidy’,

Zojuist heb ik telefonisch contact met je gehad. Ik heb je geadviseerd een nieuw account aan te maken. Je staat op de wachtlijst voor de Xbox one.

Groeten,

Marianne
Webcare, Neckermann.com

Alle klachten die gemeld zijn door kidcassidy