Klacht: Account uit het niets geblokkeerd zonder reden of waarschuwing

op 13 april 2020 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

n Klacht:
Beste marktplaats
Sinds 18 jaar lid van marktplaats met bovenal positieve ervaringen en nu blokkeren jullie uit het niets mijn account. Contact gezocht met marktplaats en krijg te horen dat mijn account is geblokkeerd en het niet meer teruggedraaid word, vraag netjes waarom, welke reden erachter zit want heb totaal geen idee waarom, komt geen antwoord op en vervolgens krijg je als antwoord dat de medewerker de chat heeft afgesloten. Nog een keer geprobeerd en exact dezelfde actie. Heb ook geen waarschuwing gehad of een berichtje.
Ben me werkelijk van geen kwaad bewust, word nu weggezet als verdachte marktplaatsgebruiker, iets wat nog het ergste van dit alles is.
Dat ik geen gebruik van marktplaats kan maken is tot daar aan toe, dat je word weggezet als crimineel, onbetrouwbaar en verdacht word is echt onacceptabel.
Ik wil dat mijn account gedeblokkeerd word.

Ik ben tevreden als mijn account word gedeblokkeerd en er netjes en duidelijk word gecommuniceerd en vooral de reden weet waarom mijn account is geblokkeerd

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick66aa