Klacht: Account problemen

op 05 oktober 2017 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Eind 2015 gaf ik bij een verhuizing aan KPN mijn nieuwe adres door. Dat is niet ingevoerd in de internet-instap administratie. Op de via email ontvangen nota staat nog steeds mijn oude adres. Daarom heeft een brief van KPN over serverwijzigingen me nooit bereikt.
Omdat Windows Live Mail niet meer wordt ondersteund, heb ik dat nu door Outlook vervangen. Daarbij kon ik echter in de advanced mode geen “smtp.kpnmail.nl” aan de uitgaande server toekennen. Dit verklaart wellicht het verder te noemen probleem. Ik heb dus voor de default gekozen.
Vanuit ontvangen mail is soms geen connect mogelijk via een link naar een andere website. Voorbeeld: een link naar Amsterdamse Waterleiding Duinen om mijn login daar te resetten. Deze link is: https://mps.kpnmail.nl/cp/applink/mail/LoadMessageContent?cKey=1506963442214-4814&iframeID=x-mail-msg-iframe-box-1506963495287&cw=2379#!/resetpassword/14126/kDoBiUrBFL5CkmB0aP6cFRS6n9BZIrdr5CpXtwzyZE
Resultaat is “Error 403 Voor deze website dient u zich aan te melden”
Volgens de ICT-afdeling van AWD zit het probleem aan mijn kant.
Ik zou graag onder MijnKPN een nieuwe algemene account willen aanmaken. Ik heb nu alleen een mailaccount en een gsm-account. Kan ik misschien via die algemene account zelf mijn adresgegevens aanpassen?
Ik durf nu zelf die account niet aan te maken, want als dan het password via een brief aan mijn oude adres wordt gestuurd, mis ik dat dan. Hoe gebeurt dit?
Als ik niet zelf mijn goede adresgegevens in kan voeren, hoe moet dat dan?

Kunt u dit oplossen, c.q. beantwoorden?

Mijn gegevens zijn:
Eemnesserweg 7A1
1221CT Hilversum
Tel. nr.: 035-6832055

F. Boonstra

Als ik onder MijnKPN een algemene account kan aanmaken, en mijn adresgegevens op de nota kloppen, en ik vanuit een ontvangen mail een link kan volgen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FeikeBoonstra