Klacht: Account ineens weer geactiveerd

op 04 juni 2021 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

In april heb ik gebruik gemaakt van een gratis box.
Na ontvangst heb ik het lidmaatschap direct opgezegd.
Vandaag krijg ik een bericht, dat mijn lidmaatschap weer geactiveerd is, en dat ik morgen 4 juni 2021 een box ontvang en dat het bedrag automatisch afgeschreven word.
Ik heb gebeld dat ik het account niet heb geactiveerd, en helemaal niets heb besteld.
Maak duidelijk dat ze niets moeten bezorgen, omdat ik het niet accepteer, en dat er niets van mijn bankrekening mag worden afgeschreven.
Dan word er gezegd dat het bedrag zowiezo word afgeschreven en dat ik van dit bedrag later een andere box kan kiezen.
Ik geef weer aan dat ik geen lid meer ben en niets besteld heb en dus niets wil ontvangen, maar tevergeefs.

Dat ik geen box meer ontvang, en dat er geen geld van mijn rekening word gehaald omdat ik geen lid meer ben en het account niet heb geactiveerd

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

Bericht van HelloFresh

1 maand geleden - Hello Wies, Vervelend om te horen dat er onduidelijkheid was rondom het heractiveren. Wanneer je het lidmaatschap heractiveert kan je in jouw online account zien dat je boxen weer op actief staan. Verder verschijnt er een pop up zowel op de website als in de app dat je informatie weer is bijgewerkt. We werken met een deadline. Als deze verstreken is dan is er een standaard maaltijdselectie, gemaakt door mijn collega's van het Recepten Team. Wij doen dan de boodschappen en plannen de route. De box annuleren is dan inderdaad niet meer mogelijk aangezien we hier al de nodige kosten voor hebben gemaakt. Wel kunnen we je natuurlijk helpen met het pauzeren van jouw boxen of het opzeggen. Neem hiervoor graag contact op met onze klantenservice via een van deze kanalen: https://www.hellofresh.nl/contact-page/. Groet, Caroline

Alle klachten die gemeld zijn door Wies Both-Heeren