Klacht: account gesloten

op 11 september 2018 over Origin in de categorie Internet Games

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de bank had de 3.99 1x terug gehaald vorige maand, deze maand hebben ze gewoon weer betaald gekregen. nu kreeg ik een mail dat ze mijn account sluiten. Dat hebben ze gedaan. Ik dacht oke ik kan die extra spellen niet meer spelen waar ik maandelijjks voor betaal. Maar heel origin is gesloten ook mijn gekocht spellen voor honderden euros kan ik niet meer spelen. Ik voel me beroofd. 1x ging het mis met een betaling, volgende maand aug kregen ze gewoon weer geld. waarom doen ze dit?
Het kan toch niet zo zijn dat ze zomaar al je gekochte spellen terugnemen?

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als origin gewoon weer open was met al mijn gekochte spellen, dat extra waar ik voor betaalde dat hoef ik geen eens meer. Als ik maar de spellen weer heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Origin

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Origin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door beidogaming