Klachten over Origin

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Origin zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Origin in de categorie Internet Games

3 klachten gemeld
1.0 /10
2 stemmen

Tijdslijn

De sims 4

Klacht van elin........................................... op 28 maart 2022 over Origin in de categorie Internet Games

Hallo, Mij overkomt helaas het vervelende probleem dat elke keer als ik De Sims 4 speel de game plotseling uitvalt, nou is dit erg vervelend als je niet kunt opslaan en dus ook de activiteiten die je hebt gedaan of een... Lees meer

cadeaukaart activeren lukt niet

Klacht van Noa Debusschere op 06 januari 2022 over Origin in de categorie Internet Games

Hey, Ik heb een cadeaukaart gekregen en heb de nodige stappen uitgevoerd. Toen ik de code heb geactiveerd stond er dat het van dezelfde land moest zijn. Ik vond dat heel raar want ik keek op de cadeaukaart en er stond op dat... Lees meer

Sims 3

Klacht van patty- gaia op 15 december 2019 over Origin in de categorie Internet Games

Ik heb origin van me laptop verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds kan ik sims 3 niet spellen. 10 december heb ik voor het laatst gespeeld. Lees meer