Klacht: Account geblokkeerd

op 16 augustus 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Paar jaar klant bij wish. Sinds 4 weken is spontaan mijn account geblokkeerd. Nadat ik wederom merkte dat ik artikelen niet ontving wilde ik de helpdesk van wish inschakelen. Kreeg daar dus de mededeling dat mijn account geblokkeerd is. Moest een kopie van mijn ID of bankpas mailen en zou opgelost worden. Nee dus. Kan dus geen nieuwe bestellingen doen en artikelen die ik niet heb ontvangen yerug betaald krijgen. Jammer dat dit ineens moet gebeuren en hoop via deze weg op een oplossing

Gewenste Oplossing:

Dat wish met een oplossing komt en account geblokkeerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maryorca