Klacht: Account geblokkeerd

Sanapiano03 op 20 december 2021 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Geachte klantenservice,

Il heb een klacht over Paypal,
Mijn account staat geblokkeerd door paypal omdat mijn naam staat niet just vermeld terwijl ik al het nodige heb gedaan om te bewijzen wie ik ben.
Ik heb verschillende berichten met nodige documenten gestuurd maar ze reageren niet en ze geven geen kans om mijn eigen geld te kunnen naar mijn bankrekening storten.
Onderaan kunt u een van mijn meerdere berichten aan Paypal terug vinden.
Ik heb her gevoel dat ze pure fraudeurs zijn want in communicatie klachten heb ik meerdere mensen met de zelfde probleem ontmoet.
Ik vraag jullie hulp a.u.b.

Laat mij weten wat moet ik doen om mijn geld niet te verliezen.

Met vriendelijke groeten,
Satenik Barsegian

Het bericht naar PayPal:

Geachte klantenservice,

Mijn rekening staat al lang door jullie geblokkeerd .
De reden is dat ik mijn naam wou wijzigen.
Toen ik mijn Paypal account geopend heb ik mijn meisjes naam geschreven maar momenteel zijn al mijn documenten veranderd naar de naam van mijn man.
Ik heb naar jullie verschillende documenten doorgestuurd waaruit blijkt dat ik de zelfde persoon ben maar jullie aanvaarden niks .
Er staat op mijn account een bedrag van 872,82€ en het blijkt dat ik mijn geld niet meet kan gebruiken of naar mijn eigen rekening storten.
Ik heb naar de community mijn problemen uitgelegd en hulp gevraagd en daar waren veel andere mensen met de zelfde probleem en kunnen hun geld al jaren niet meer terg krijgen.
Ik vind het gewoon schandalig!!!!
In bijlage kunnen jullie nog een keer mijn documenten terug vinden waaruit duidelijk blijkt dat ik de zelfde persoon ben.Voor mijn trouw was ik Aslanyan Satenik Sana en nu Barsegian Satenik.

In bijlage kunt u nog een keer als bewijs verschillende documenten terug vinden waaruit blijkt dat ik de zelfde persoon ben.
Hopelijk zullen jullie het deze keer aanvaarden en mij in een mooie manier van jullie dienst laten gebruiken.

Met vriendelijke groeten
Satenik Barsegian

Ik heb geen oplossing gehad.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanapiano03