Klacht: ACCOUNT BEËINDIGEN LUKT NIET

op 16 mei 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij de Chinese webwinkel “Mini in the box” het account jojootje 10….c.en dat wil ik beëindigen maar dat lukt niet omdat zijn alleen maar bereikbaar zijn voor een bestelling.

Telefonisch en ook digitaal is dat bedrijf niet bereikbaar

Gewenste Oplossing:

Als het bedrijf het account heeft afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 mei 2017 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 26 mei 2017 om 18:05 geantwoord

U zou het account verwijderen binnen 5 werkdagen verwijden.
ECHTER ZIJN WE AL BIJ 8 WERKDAGEN MAAR HET ACCOUNT IS NOG STEEDS NIET VERWIJDERD.

BEN REUZE ONTEVREDEN EN VERWACHT ALSNOG EEN REACTIE VAN U.

Alle klachten die gemeld zijn door jojootje10