Klacht: Account

op 18 december 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik had een tijdje geleden een bieding uitgebracht op een loopband. Ik zag later echter dat de loopband schade bevatte. Ik had de aankoop geannuleerd, maar hierbij werd mijn account verwijderd onder de naam van mijn bedrijf. Ik begrijp dat dit mijn fout was om de schade te laat in te zien, maar kan ik mijn account terugkrijgen onder de naam van mijn bedrijf? Ik wil namelijk nog graag gebruik maken van deze site.
Ik hoor nog graag van u.
Gr.

Ik ben tevreden, wanneer ik weer mijn account terugkrijg en gebruik kan maken van deze site.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 19 december 2017 om 08:22 geantwoord

Beste meneer Baris,

De loopband waarop u geboden heeft is aangeboden in een faillissementsveiling. In een faillissementsveiling wordt de technische staat van kavels niet door BVA getest. De omschrijving van de kavel is met de grootste zorg opgesteld en bij de kavel gepubliceerd. Bij het omschrijven van de kavel zijn wij uit gegaan van de informatie welke op dat moment voor ons beschikbaar was, zo stond er bij dit kavel: 'Clubtrack mogelijk defect'. Wij raden dan ook altijd aan gebruik te maken van eventuele kijkdagen voordat u een bod uitbrengt.

Kavels uit faillissementsveilingen kunnen niet op basis van het wettelijk herroepingsrecht ontbonden worden. Omdat u de loopband niet heeft betaald en opgehaald heeft uw account geen biedrechten meer. Uw account is dus niet verwijderd en u kunt nog gewoon inloggen. Ik vraag de financiële afdeling contact met u op te nemen over de biedrechten.

Marijke – BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door KlusbedrijfTrust