Klacht: Accomodatie zeebad Breskens

op 16 juni 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden in de periode van 07-06-2016 t/m 20-06-2016 een stacaravan gehuurd van het type SCS.
We werden bij aankomst erg onprofessioneel geholpen, niets bij de hand, geen goede informatie en bij aankomst van de slagboom kwamen we erachter dat we daar ook geen sleutelpasje van hadden gekregen.
Aangekomen bij de accommodatie stond het gras een halve meter hoog.
Toen wij de deur opdeden kwam er ons een hele smerige lucht tegemoet die in de hele caravan hing.
De tv was er eentje uit de oude doos met nog een videolade erin.
Het ding was knalgeel van kleur en het beeld was niet groter dan 30 cm.
Als je hem aandeed kregen je vanzelf last van epilepsie zo trilde het beeld.
Het stikte er van de muggen en andere ongedierte en het was er vreselijk warm.
Dat wij s’ avonds toevallig langs de verwarming liepen stond deze te loeien en was met geen mogelijkheid uit te zetten want de knop was stuk , er was een soort veer uit.
Mijn partner heeft tenslotte de gaskraan uitgezet om toch veilig te kunnen gaan slapen.
Er stond bij de boeking dat er Internet was tegen betaling.
Daar aangekomen gevraagd of dat mogelijk was en er werd gezegd dat als wij in de accommodatie waren maar even moesten kijken of wij daar een paar streepjes verbinding zagen want dan konden wij het kopen.
E was totaal geen verbinding mogelijk.
De volgende ochtend ( het was nogal laat dat wij aankwamen ) zijn wij meteen met al deze klachten naar de receptie gegaan.
Ze vroegen of we wilden verhuizen met een bijbetaling van 500 euro voor een lodge.
Nou we hadden al 700 euro betaald en hoger gingen we echt niet, alsof het onze schuld was dat wij in een vieze aftandse caravan werden gedropt.
Asielzoekers namen hier zelfs geen genoegen mee.
Ze ging even overleggen met een collega en kwam toen met het volgende dat wij voor 300 euro meer naar een bungalow konden verhuizen .
Wij vinden het schandalig dat er zo met klachten wordt omgegaan.
Het Internet waar we over klaagden was helemaal op dat gebied niet aanwezig maar dat hadden ze er niet bij vermeld anders hadden wij deze hele accommodatie niet eens willen boeken.
In deze tijd anno 2016 en dan geen Internet !!!!!!
Je bent gewoon afgesloten van de wereld.
Het enige dat ze toen voor ons konden doen was het gras maaien en een andere tv neerzetten en erg was melding gedaan van de kapotte verwarming
We waren het er niet mee eens maar hadden op dat moment geen andere keus.
We hebben ook gezegd dat wij een klacht gingen indienen.
Toen wij later terugkwamen in onze accommodatie stond er wel een andere tv maar zonder afstandsbediening, konden we weer terug.
En het gras was gemaaid
Ik heb horren voor de ramen en deuren moeten maken voor de muggen maar toch stikte het s’ nachts volop van de muggen en konden we geen oog dichtdoen.
Ook heb ik een luchtverfrisser gekocht die in het stopcontact kon om zo toch nog frisse lucht in te ademen.
We hebben het een week vol kunnen houden en dat was best knap en hebben toen een week eerder uitgecheckd.
Het heeft ons een vreselijk vakantiegevoel bezorgt en natuurlijk het onze keus geweest om deze eerder te beëindigen maar mede ook Door de service van roompot vakanties.
700 euro is toch niet niks en naar ons gevoel was dit het niet waard.
Hopelijk nemen jullie deze klacht serieus en hebben diegene die na ons willen boeken de juiste informatie dat er GEEN INTERNET mogelijk is.

Gewenste Oplossing:

Haal deze stacaravans zo spoedig mogelijk uit de verhuur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 27 juni 2016 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door T Binken