Klacht: Accepteerd de hoofdwegen niet

op 16 september 2018 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 02 oktober 2018 om 09:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen heermevrouw Bongers.
Graag neem ik de moeite dit met u op te lossen,ik vermoed dat het hier een foutieve instelling betreft.Bijvoorbeeld dat u de Kortste route ipv de snelste route of 'Vermijd snelwegen' o.i.d. aan heeft staan.
Welk type TomTom gebruikt u?
Naderhand kan ik u de stappen geven om dit te controleren.

Alle klachten die gemeld zijn door Kwaaitaal