Klacht: kwestbaar patient misbruikt en mishandel om eigen studenten

13071959 op 10 januari 2022 over Academisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam in de categorie Tandartsen

dit is waarde verhaal van kwestbaar patient als 50 Senior . Door een student die ook werkzaam bij Tendenstandarts, zonder patienten iets vanaf wist ( is al spraak van misbruikt ). die mallefile tandarts print de meest slecht foto uit door jaren heen. En de printing druk het in de hand van patient en zegt dat ik naar ACTA moet. Ik was erg naif en gewoon bij acta aanmeldt. Acta beweerd ze vak dat studenten zijn wel onder begeleiding van leraren. Maar in praktijk zie heel anders uit, 20 leerling met kwestbaar patient onder 1 leeraar begeleidt. Ging veel mis. Veel patienten hebben nooit leerar gezien. ook na de ongeluk niet. Voor ik het wist beland ik al snel in de handen van studenten. ze begint vele wortel kanal behandeling bij mij uitvoeren, 1 kies na andere kapot zat te boren. Acheraf zegt ze tegen mij dat, het komt door dat ik te veel zwarting in mij kaakbot zit. Gezien dat ik een chronische ziekte heb, kwam ik later pas achter, dat zijn geen-zwarting, Het is door dat ik gebrek aan calcium, en zo zie de kaakbot zelfde uit, En heb feitelijk geen pijn als ik mij op mijn kiezen optikt. Spijtig. Echter kent alleen maar boren voor de ( studie punten ) van zijn studenten, Patient is niet belangrijk voor acta. of echter niet om patient gaat. ze maakt nog steeds veel reclame op tv zelfs. Mij kaak ontstaat vele gaten. kon nergens heen, tot en met mijn last brug op mandibular, Die is opnieuw kapot door geboren door 27jarige godin. Ze raakt zelfs inpaniek, Scheldt al een tijd tegen kwestbaar patient met een termen fracture. De Kwestbaar patient heeft nog een (rubberdamp) in zijn kaak ( ben ik ). kon zowiezo niet praten. hierna ging de student naar achter. gevolg een duits leeraar Andre-Braun schijnt naar voor. Ik dacht misschien een hoop / licht puntje voor schijnt. Maar nee , ik had het mis. Zonder dat kwestbaar patient een kans krijgt, om vragen te kunnen stellen !. Ik wordt nog eens uitgescheldt. : hij zei ( bij zulke mensen moeten zijn leerling altijd eerst die formulier laten tekenen ! ). Ik snap echter niets van, waarom een kwestbaar patient van 52j, die naast zijn schade. worden nog telkent mishandled. Dat zijn mij trauma die ik nu heb gekregen in mij leven. tot de last minute van mij leven herinner ik als hedendaad van gisteren. Zogenaam artsen of professor van acta. ik herkent nog vele namen en gezichten van ACTA. welke continue kwestbaar patienten misbruiken mishandle voor hun studenten. ( als een school heeft student nodig !). Ik kwam nu pas achter, Waarom zijn er zo weinig advocaten die geen tuchrechten mee bezig houdt in NL ?. Namen professor van ACTA , zijn ze snel van slachtoffer af bij de rechtbank. ze kunnen gewoon zijn gang gaan, Nogsteeds schaamdeloos vole toeren reclamer te manipulier. cuon hotmail com , voor meerder bewijstukken en de waarheid.

Onafhankelijk eerlijk beoordeling bij de rechtbank. en niet laten beoordelen bij machtmisbruiker als leeraar of professor van ACTA. criminele tandarts in een zwarte lijsten zet voor de burgers. Het viel al genoeg slachtoffer die kwestbaar zijn, welke al genoeg onder de leed van acta lijdt. Vooral goed onderzoek laten uit voeren over .( hoe veel mensen hebben al een kunstgebit in Nederland ? ). De resultaat zou dan leiden tot de niveau van NL tandartsen, en hoe ze met patienten om ging. ( houdt ook rekening mee, NL is de enige land hypotheek aftreekbaar zijn ). De meest tandarts zijn juist alleen maar bezig houdt met hun vermogen en huis beleggingen, wel ten kosten van patienten. zij hebben veel geld nodig. Sterker nog, ze zijn vaak niet mee bezig houdt met hun vak en patienten, maar meer met hun geld en de macht, Veel malefile dingen uit te houden, om patient onderdruk te zetten. O.A Inschrijving systeem, Ingeval patient daarna toch weer uit kunt schrijven ? wat heeft dan weer zin ?. ( feitelijk klanten van elkaar afpikken ). Tips tis maar liefst 2% van de brugers die zijn eigen kaak foto kunnen af lezen, zodat ze alsmaar over een patient praat, en niet met patient praat. Tandarts betreft, is juist de bedoeling dat we eigen kaak-foto niet kunnen aflezen. Dat is spraak van voor bedachten raad en geplant.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Academisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 13071959