Klacht: Absurd hoge belkosten KLANTENSERVICE

BenjaminLisa op 31 oktober 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26/09/2020 gebeld met KPN klantenservice, niemand die er op wijst dat dit geld kost. Daarbij een gigantische wachttijd en geklungel van personeel. Na 25 minuten bellen, waarvan 13 minuten wachten, heb ik nu de rekening gehad van 25,47 euro. Dat noemen zij KLANTENSERVICE, belachelijk!

Gewenste Oplossing:

Als KPN de mensen niet op hoge kosten jaagt, zo zal niemand meer bellen naar KPN. Zodra het kan zal ik dan ook overstappen naar een ander bedrijf. Klantenservice kennen zij dan ook niet, geklungel aan de telefoon, om de haverklap in de wacht, en vervolgens geen tegemoetkoming na 7 jaar klant te zijn. Ik verwacht een kostenvergoeding; betreft terugbetaling of van de maandelijkse kosten af. Daarbij moet het worden aangegeven dat als je belt het je 1 euro per minuut kost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BenjaminLisa