Klacht: absoluut géén 100% grijsdekking

op 04 april 2013 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geverfd met preference 9, gelijk een grijze gloed en na 1x wassen grijs bij haaraanzet. Klacht telefonisch doorgegeven, werd gesuggereerd dat ik het product verkeerd heb gebruikt… Ik verf al 30 jaar en dit heb ik niet eerder meegemaakt dat ik na een week mijn haar weer moet verven. Ik weet 100% zeker dat ik het product volgens bijsluiter heb gebruikt.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van product. Maar omdat ik pakje heb weggegooid heb ik volgens telefoniste,Nicole Idzerda, nergens recht op.
Jammer dat er zo weinig vertrouwen is in de medemens. Ik kan zo naar de DA-drogist lopen om wat gegevens op te schrijven en aan jullie door te geven.
Als dat is wat jullie willen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 05 april 2013 om 09:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Contact met de klant gehad.
Wij kunnen zonder product niet over gaan tot een vergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van L’Oréal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtpreference