Klacht: Abonnementsprijs verhogen zonder aankondiging.

op 21 augustus 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Er is voor de tweede keer binnen 12 maanden een prijsverhoging geweest. Dit is ook voor de tweede keer niet aangekondigd. Dit is ivm kpn internet veilig, dit kan ik ook niet van het abonnement afhalen. Ik maak hier geen gebruik van en betaal dus €5,00 per maand extra voor niks. Ik heb al gebeld en gechat met de klantenservice. Hier krijg ik twee keer hetzelfde standaard antwoord dat ze een email hebben gestuurd. Deze kan ik nergens terugvinden, ook is er geen post geweest. Ook kunnen zij mij niet vertellen wanneer dit verstuurd zou moeten zijn. Daarbij is het zelfs zo dat op het moment dat je een nieuw abonnement afsluit met precies hetzelfde pakket je dus €6,00 minder betaald , zonder korting.

Op het moment dat hier überhaupt iets mee wordt gedaan ben ik al blij. Natuurlijk snap ik dat er prijsveranderingen plaats kunnen vinden, maar hier moet een aankondiging van zijn geweest. Ik zou helemaa tevreden zijn als het internet veilig van €5,00 van het abonnement af kunnen worden gehaald.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joan1joan