Klacht: Abonnementsgeld onterecht geincasseerd

op 10 februari 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

10-02-2018- Hierbij wil ik een klacht melden over GlobalCollect : Er is abonnementsgeld bij mij geincasseerd, terwijl ik mijn 2 jarig abonnement heb opgezegd! Als dit niet gebeurt dan moet dit als nog gebeuren A.U.B

Gewenste Oplossing:

Als er geen abonnementsgeld meer geincasseerd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 12 februari 2018 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

12-Feb-2018 De heer, mevrouw Van der Schuur per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Z.E.G.E.R.