Klacht: abonnements incasso

op 22 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 juli 2016 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hameete,

Bedankt voor uw bericht.

Volgens onze administratie is er per 26 juni een nieuw abonnement ingegaan. Dit houdt in dat op uw adres nu twee abonnementen geregistreerd zijn, met als gevolg dat tweemaal abonnementsgeld is afgechreven van uw rekening.

Het nieuwe abonnement staat geregsitreerd onder de naam M. Hameete. Wij hebben u getracht te bellen om dit telefonisch met u te bespreken om te achterhalen wat er mogelijk is misgegaan, maar helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.

Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen zodat wij dit met u kunnen bespreken.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaaf

Alle klachten die gemeld zijn door D.Hameete