Klacht: Abonnement wordt niet voortgezet

op 06 september 2018 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Na installatie van Tom Tom Go Mobile op mijn nieuwe telefoon eindigt dit met ‘Herstel aankoop’ om het abonnement voort te zetten. Na aanmelding op de account wordt het abonnement niet hersteld.

Een betere beschrijving van 'Bestaand abonnement voor onbeperkte navigatie' herstellen in de gebruikershandleiding.
Of software aanpassen: Na 'Herstel aankoop' automatisch naar aanmelden op account. Want als je nu op 'Herstel aankoop' klikt gebeurt er niets.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 06 september 2018 om 13:33 geantwoord

Bericht van TomTom

3 maanden geleden - Hoi Jan, In dit geval heb ik dan het abonnement van anjan@ziggo.nl overgezet naar 1janpieters@gmail.com. Als je nu weer met 1janpieters@gmail.com aanmeld is je aankoop dan nu wel hersteld? Met vriendelijke groet, Yin van TomTom

Heeft op 06 september 2018 om 17:29 geantwoord

anjan@ziggo is wel mijn oude e-mail adres, maar hiermee kan ik 'Herstel aankoop' niet activeren. Met 1janpieters@gmail.com kan ik gewoon op de website van Tom Tom inloggen.
Het is dus nog niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Pieters