Klacht: Abonnement wordt niet voortgezet

op 06 september 2018 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na installatie van Tom Tom Go Mobile op mijn nieuwe telefoon eindigt dit met ‘Herstel aankoop’ om het abonnement voort te zetten. Na aanmelding op de account wordt het abonnement niet hersteld.

Gewenste Oplossing:

Een betere beschrijving van 'Bestaand abonnement voor onbeperkte navigatie' herstellen in de gebruikershandleiding.
Of software aanpassen: Na 'Herstel aankoop' automatisch naar aanmelden op account. Want als je nu op 'Herstel aankoop' klikt gebeurt er niets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 06 september 2018 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van TomTom

3 maanden geleden - Hoi Jan, In dit geval heb ik dan het abonnement van anjan@ziggo.nl overgezet naar 1janpieters@gmail.com. Als je nu weer met 1janpieters@gmail.com aanmeld is je aankoop dan nu wel hersteld? Met vriendelijke groet, Yin van TomTom

Heeft op 06 september 2018 om 17:29 geantwoord

anjan@ziggo is wel mijn oude e-mail adres, maar hiermee kan ik 'Herstel aankoop' niet activeren. Met 1janpieters@gmail.com kan ik gewoon op de website van Tom Tom inloggen.
Het is dus nog niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Pieters