Klacht: Abonnement wordt automatisch verlengd

op 10 september 2016 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Hallo, Ik vind dit niet kunnen!!! Ik heb een abonnement van een maand genomen in het begin, dus ik verwachte dat na die maand het automatisch stopte, toen ik zag dat ik meedere malen jullie heb betaalt snapte ik er helemaal niet van. Na dat ik weer eens op jullie site keek zag ik dat jullie mijn abonnement automatisch hebben verlengt, dat vind ik dus helemaal niet kunnen!!!!!!! Ik heb na de eerste maand geeneens gebruik van jullie site gemaakt! Daarbij vind ik het zeer vervelend dat jullie telefonisch niet bereikbaar zijn! De mail komt blijkbaar ook niet aan wand ik heb jullie al eerder gemaild, dit was rond eind augustus, begin september.
Kyra.

Als ik niet meer bestookt wordt met muiltjes dat ik moet betalen voor de maanden waar ik niets van wist en natuurlijk het bedacht niet meer hoef te betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KyravO