Klacht: Abonnement willen blokkeren maar nergens op reageren

op 23 juni 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij t mobile een abonnement lopen onbeperkt bellen en smaken 20g internet en daarnaast betaal ik extra voor bellen buitenland 120 min
Nu ben ik zonder dat ik achterstonder geblokkeerd voor buitenland bellen 0900 enz maar word er wel voor gefactureerd want heb dat extra in me abonnement
Nu heb ik gemaid enz geen reactie
Als reactie daarop heb ik een betaling teruggestort zodat jullie een keer moeten reageren
Nog steeds geen reactie gehad op me mail blokkade erop maar niks kunnen bellen
En nu krijg ik een SMS dat morgen me abonnement geblokkeerd word?
Zorg jullie maar eerst dat alles recht gezet word en dan ga ik betalen
En de kosten die elke maand gefactureerd zijn waar ik geen gebruik van kan maken halen jullie er maar vanaf want dit is diefstal
Je mag niks innen wat je niet levert
Groeten marijke de wit
0624142223

Gewenste Oplossing:

Als alles teruggedraaid word alle maanden dat hun mij zonder reden geblokkeerd hebben terug betalen en blokkade eraf halen
Dan betaal ik ook gelijk de rekening (1 wanr rest heb ik gewoon doorbetaald met deze reden die ene teruggestort)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mamdewit