Klacht: Abonnement wat niet bestaat

op 06 juni 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een abonnement aangeschaft van qbuzz wat niet bestaat. Daarna heb ik kennelijk nog een verkeerd abonnement aangeschaft. Deze laatste is uiteindelijk omgezet. Naar mijn mening had dit de 1e keer ook gekund. Ik wil de kosten van het 1e abonnement volledig vergoed hebben en een vergoeding voor de ov chip.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding tot 100% en vergoeding voor de reiskosten die dus extra gemaakt zijn door het gebruik van de ov chip. En misschien ook nog een excuus en een aanpassing van de diverse site's.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne De gooijer