Klacht: Abonnement voorgezet na annulering N.Rahman

Nahru Rahman
Marnixstraat 94
1015 VZ Amsterdam
0685487766

Aan telfort afdeling klacht afhandeling;

Hierbij dien ik een klacht in.Op 15 jan 2019 heb ik een abonnement alles in een pakket aangevraagd online bij telfort.Na 4 dagen op 19 jan 2019 heb ik me bedacht en de bestellingabonnement geannuleerd dus ik ben bij KPN klant gebleven.Toen kreeg ik een email dat u het erg jammer vindt dat ik de abonnement heb geannuleerd binnen de 14 dagen bedenktijd.Ik moest email terugsturen om u te laten weten dat ik degene ben die het abonnement geannuleerd heeft ,dat vond ik gedoe,ik heb daarna gebeld telefonisch om op te zeggen.Dus ik heb via.email en telefonisch opgezegd.Na een paar dagen kreeg ik toch een telfort installatie pakket in mijn zaak die ik per direct heb geweigerd omdat ik al per email en telefonisch heb opgezegd binnen de wettelijke 14 dagen bedenktijd.Ik ging vanuit dat alles is verwerkt bij u administratie.Helaas tot mijn grote verbazing kom ik pas gisteren achter dat er vanaf maart 60 euro ,april 30 euro,mei 37,50 euro juni en juli 37,50 in rekening is gebracht voor telfort thuis.Ik heb natuurlijk geen account aangemaakt via mijtelfort.nl en dus had ik geen inzage in facturen .Ik ging vanuit dat alles goed is verwerkt door telfort.Als ik al geannuleerd heb , dan begrijpt u dat ik geen mijntelfort.inlog ga gebruiken.
Vandaag belde ik ,er was een dame die haar naam niet wilde zeggen, zij wilde mijn verhaal niet aanhoren ,ze zet mij in de wacht en na 10 min werd ik eruit gegooid.Ik heb opnieuw gebeld.Dit keer kreeg ik andere dame die wel mijn verhaal wilde aan horen en mij geadviseerd heeft om een klacht in te dienen omdat zij niet voor mij kon opzeggen.

Het volgende is dus aan de hand;Ik betaal nu twee keer abonnement voor 1 dienst dat kan gewoon niet.Ik betaal dus KPN thuis telfort thuis voor één dienst op één adres!!!

Wat is uw oplossing??
Mijn oplossing is, ik wil een excuus van Telfort en de bedragen die in rekening zijn gebracht terug wordt gestort op de desbetreffende rekening zie bijlage.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en in afwachting van uw reactie.

N.Rahman

Waarom dien ik klacht in via u:omdat ik na telefonische contact met telfort vandaag 17-07-19 konden ze niet opzeggen.Ik heb via contact formulier klacht in willen dienen via telfort na bevestigen knop werd er een melding gegeven.Deze website bestaat niet error.

Nier tevreden geweest.
Oplossing:
1Excuses van Telfort
2 Zms opzeggen
3.in rekening gebrachte bedragen kosten terug storten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nahrurahman