Klacht: Abonnement vernieuwd Mobitrans FZ LLC

op 20 januari 2014 over Callfactory Safeclick in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is per ongeluk op reclame geklikt door mijn zoon van 15.
Vervolgens wordt er elke week € 5,00 afgehaald van zijn Vodafone abonnement terwijl hij niet eens weet wat het is.

Gewenste Oplossing:

Het is op 17-11-2013 om 15:19 per ongeluk gebeurd.
Ik wil graag dat er 10x € 5,00 wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Callfactory Safeclick over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Callfactory Safeclick in behandeling genomen

Bericht van Callfactory Safeclick

3 jaren geleden - Beste Co Wiendels, We hebben gezien dat u ontevreden bent over de betalingen die door CallFactory SafeKlick worden uitgevoerd. SafeKlick is een betaalmethode waarmee consumenten diensten af kunnen rekenen op hun telefoonrekening. Safeklick heeft geen invloed op de daadwerkelijke diensten die aangeboden worden. Wij kunnen uw klacht dus ook niet in behandeling nemen. Als consument kunt u zelf bij uw operator (Vodafone, T-Mobile, etc.) een specificatie opvragen van de afgenomen diensten. Ook staat tot uw beschikking de website https://www.payinfo.nl (gebruik Internet Explorer). Door in te loggen kunt u zelf de afgenomen diensten zien en beëindigen, die aan uw mobile nummer gekoppeld zijn. Met vriendelijke groet, CallFactory

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Callfactory Safeclick een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Callfactory Safeclick

Heeft op 23 januari 2014 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Co Wiendels,

We hebben gezien dat u ontevreden bent over de betalingen die door CallFactory SafeKlick worden uitgevoerd. SafeKlick is een betaalmethode waarmee consumenten diensten af kunnen rekenen op hun telefoonrekening. Safeklick heeft geen invloed op de daadwerkelijke diensten die aangeboden worden. Wij kunnen uw klacht dus ook niet in behandeling nemen.

Als consument kunt u zelf bij uw operator (Vodafone, T-Mobile, etc.) een specificatie opvragen van de afgenomen diensten. Ook staat tot uw beschikking de website https://www.payinfo.nl (gebruik Internet Explorer). Door in te loggen kunt u zelf de afgenomen diensten zien en beëindigen, die aan uw mobile nummer gekoppeld zijn.

Met vriendelijke groet,
CallFactory

Alle klachten die gemeld zijn door co.wiendels