Klacht: abonnement te laat ingegaan

op 21 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 maart jl.is volgens uw mail van 23 februari ons nieuwe contract in gegaan. Op 15 juli jl.komt er een nieuwe mail dat vandaag mijn nieuwe
abonnement per vandaag is ingegaan. Hoe kan dat? Ik verzoek u de
rekeningen vanaf maart aan te passen aan de op 23 februari jl. gemaakte
afspraak.Afgesproken is een bedrag van Euro 34,00 inclusief btw. per maand voor internet en onbeperkt bellen in Nederland inclusief 06 nummers.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als
aan deze vreemde gang van zaken een einde is en de gecorrigeerde bedragen zijn terug gestort of zijn verrekend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door velden4